Klanttevredenheidsonderzoek bij cliënten van SCOT.
Klanttevredenheid is ons grootste doel bij het ondersteunen van onze cliënten. Zodat zij de zorg en ondersteuning mogen ontvangen zoals zij die nodig hebben. Graag blijven we onze ondersteuning verbeteren waar nodig. Daarvoor hebben we input nodig van onze cliënten en naasten. Dit helpt dus niet alleen bij het identificeren van sterke punten, maar ook bij het opsporen van verbeterpunten.
Het doel van ons klanttevredenheidsonderzoek is dus om inzicht te krijgen in hoe klanten de kwaliteit van de geboden ondersteuning ervaren. Dit omvat aspecten zoals gehoord voelen, oplossingsgerichtheid, vriendelijkheid en deskundigheid van de medewerkers.
Het onderzoek bestaat uit een (online) enquête. Deze enquête bevat vragen bevatten zoals:
- Luisterde de ondersteuner goed naar u?
- Voelde u zich begrepen door de ondersteuner?
- Was de ondersteuner goed te bereiken (bijv. via telefoon of mail)?
- Bent u tevreden over het resultaat van de hulp?
- Hield de ondersteuner rekening met uw persoonlijke situatie en wensen?
- ect.
Door in te spelen op de feedback van klanten, kan onze kwaliteit van de clientondersteuning continu worden verbeterd.
Gelukkig is de feedback die we krijgen erg positief! We zijn ontzettend blij te mogen lezen en zien dat cliënten onze ondersteuning als zeer goed ervaren. Gemiddeld geven onze cliënten ons zelfs een 9!